پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thu 16 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار شنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۵ ، ساعت ۱۵:۰۰:۰۷

جزئیات ائتلاف اقیانوسیه اعلام شد

باشگاه خبری فراساحل: اعضاء اتئلاف موسوم به "اقیانوسیه" که از آن به عنوان بزرگترین توافق عملیاتی میان شرکت‌های کشتیرانی یاد می‌شود، با امضاء سندی جزئیات پوشش شبکه سرویس دهی این ائتلاف را اعلام کردند. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از مانا، چهارعضو ائتلاف موسوم به اقیانوسیه - CMA CGM  فرانسه، کاسکوی چین، Evergreen  تایوان و Orient Overseas هنگ کنگ- با امضای سندی، از جزئیات پوشش شبکه سرویس‌دهی این ائتلاف رونمایی کردند. این گزارش ادامه داد: ائتلاف موسوم به اقیانوسیه با استقرار 350 کشتی کانتینری که از ظرفیت حمل 3.5 میلیون TEU برخوردارهستند، 40 خط سرویس دهی مسیرهای شرق به غرب (17 خط سرویس دهی در مسیر آسیا-اروپای شمالی، مدیترانه، دریای سرخ و 23 خط سرویس دهی در مسیر آمریکای شمالی) را با پهلوگیری در 100 بندر، پوشش می‌دهد.

کشتیرانی CMA CGM فرانسه با در اختیار قراردادن 119 شناور به ائتلاف اقیانوسیه، سهم 35 درصدی ظرفیت را از آن خود خواهد کرد. پوشش شبکه این ائتلاف عبارتند از 20 حلقه شامل 145 پهلوگیری هفتگی و 52 بندر در مسیر تجاری محدود به اقیانوس آرام، شش حلقه شامل79 پهلوگیری هفتگی و31 بندر در مسیر تجاری آسیا به اروپای شمالی، شش حلقه شامل 79 پهلوگیری هفتگی و 31 بندر در مسیر تجاری آتلانتیک، چهار حلقه متشکل از67 پهلوگیری هفتگی و 33 بندر در مسیر تجاری آسیا به مدیترانه، چهار حلقه شامل 67 پهلوگیری هفتگی و 33 بندر در مسیر تجاری آسیا به دریای سرخ و پنج حلقه متشکل از 55 پهلوگیری هفتگی و 25 بندر در مسیر تجاری آسیا به خاورمیانه خواهد بود.

لازم به ذکر است، ائتلاف مذکور موافقت کمیسیون دریایی فدرال آمریکا و وزارت شیلات و اقیانوسیه کره جنوبی را دریافت کرده و منتظر پاسخ از سوی وزارت حمل و نقل چین است. نایب رئیس کشتیرانی CMA CGM فرانسه در این باره گفت: ائتلاف اقیانوسیه بزرگترین توافق عملیاتی است که تاکنون بین شرکت‌های کشتیرانی به امضا رسیده است. وی درادامه افزود: با تحت پوشش قراردادن 40 خط سرویس دهی دریایی، ناوگانمان را با بزرگترین شرکت‌های کشتیرانی آسیا سهیم خواهیم دانست.



  کد خبر : 2704
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :